6.11.12


ermm ingatkan saya tak mahu menulis tetang ini.. bila terdengar topik d hot fm.. menyesakkan dada.. tapi saya hanya mampu tersenyum di depan mertua
bila ia terjadi lagi.. aduh amat sakit..yang tak teperi. mula lah mata berpinar2.. bagai rasa tak boleh berdiri or berpijak di bumi yang nyata.. sadis? erp.. Allah uji lagi aku kali ini..
kesabaran yang teruji selama ini bergoncang lagi.. mengapa.. kenapa? berdosakah aku padanya sehingga ia buat saya samapi macam ini,,,hanya sekelip mata saya memaafkan diri dia..hanya berkata.. plz jgn buat lagi....kasihan pada anak er..
itu saya. kalau terjadi pada orang lain. agak2nya...ermm mugkin tak sesabar macam saya.. saya dengan mudahnya nya memaafkan dan meredhai nya.. mungkin ada hikmahnya di sebalik semua ini..
hampir seminggu berlalu sejak peristiwa itu.. mood kdg2 tak berapa betul lebih banyak mendiamkan diri.. sekadar utk bermuhasabah diri... ermm hanya mampu bersuaha memperbetulkan diri dan minta petunjuk padaNYA
Alunan lagu alyah.. mungkin seperti apa yang di rasai kini....

Ku Disini Mengalunkan RINDU Yang RESAH
Aku Disini Memuja Bayangmu
setiap Detik Degup Nadiku Hanya Untukmu
Cinta Membara Jiwa Gelora
Kau Yang Terindah Didalam Hidupku
Hanya Cintamu Mekar Selamanya
Tak Inginku Lagi Mencintai Yang Lain
Kau Telah Mengikatku Selamanya

Ku Disini Menantikan Janji Yang Hilang
Aku Disini Menghitung Harapan
Setiap Detik Tiap Nafasku Ada Cintamu
Bagai Semalam Semuanya Hilang
Kau Yang Terindah Didalam Hidupku
Hanya Cintamu Mekar Selamanya
Tak Inginku Lagi Mencintai Yang Lain
Kau Telah Mengikatku Selamanya
Ku Disini Menantikan Janji Yang Hilang
Aku Disini Menghitung Harapan
Setiap Detik Tiap Nafasku Ada Cintamu
Bagai Semalam Semuanya Hilang
Bagai Semalam Semuanya Hilang

p/s: bukan mudah nak lupakan semua.. kadang masih terbayang2...

No comments:

Post a Comment