13.3.11

~!!!!?!!!~

hati yg tersentuh..
rasa terharu pun ada..ptg ni lepas bergayut dgn mr dj rs sayu jer hati.. yup..kata2 yg byk tersentuh hati..terharu seh.. kata2 yg xpernah terlintas langsung akan dusuarakannya..kata2 yg membuatkan kita berfikir balik..bermuhasabah diri lg...
lepas tu terus engage ngn is..meluahkan sgl2 kata yg deprolehi td.. mmg kwn pdgr setia.. n isq mula berkata2 sai,, apa yg ko doakan selama ini? apa yg ko minta dari Allah.. xpernah kan kwn2 kita bf2 kita sblm ni ckp hal2 camni.. ko dah nampak dari situ kan.. istikharah sai..wat istikharah..doa byk2.. tak slh kalu mencuba.. cukuplah..xperlu terla menjaga apa org nak kata.. yg ptg hati kita.. jgn dipaksa..jgn pula tak mecuba.. sampai bila lg sai...samapi bila....

bila toing2 kene brainwash camne mau lg haru..sayu jer hati..
tp ntahlah..kdg2 msh confuse.. nila aku ni jenis yg tak nak bg harapan kat sapa2..kwn? yes bley..
more than dat///ermm byk laluan2 sukar yg perlu diharungi...
isq ckp..cuba ko senaraikan apa yg ko nak kt bkl suami ko tu..
pastu tiap2 hari lepas solat doa..sblm tido pun doa...
tp kalu dah mmg gerak hati ko dah kata dia.. ko kene redha.. terima seadanya sai...
yg penting ada dlm senarai ko kan..

senarai? ermm
1) yg boleh menjadi imam solat (tanpa di suruh menvoluntarikan diri)
2) yg boleh membaca doa selepas solat4
3) yg sentiasa berusaha mencukupkan solatnya
4) yg impianya sama dgn saya mencari bekalan utk akhirat juga
5) yg boleh mencoolkan saya dgn takzkirah / mdh2 (cara islamik)
6) yg sedap mata memandang
7) yg tinggi (sbb sy sgt tinggi 168cm)
8) yg blh susah senang bersama saya
9) yg syg family saya
10)yg terima sy seadanya
11) yg blh buat sy bahgia selamanya.
12) ,,,,,,,,

lebih dari 10...

adakah sy tak mghargai apa yg penah hadir dlm hidup saya skrang?

No comments:

Post a Comment