30.3.11

Sudah tiba masanya?

hari : sabtu
tarikh : 2.4.2011
masa : 9.15
lokasi : perodua samarahan

sudah tiba masaya myvito diservis..sudah sampai masanya aku menyatakan..sudah sampai ketikanya aku berkongsi rasa, sudah waktunya ku membuat keputusan..keputusan? decide? owHhh apa tu?

setiap hari ku berdoa...diberi petunjuk dariNya... setiap hari ku berharap aku diberi kekuatan hati untuk melaluinya..satu persatu...mata ku dilihatkan..setiap hari Allah membuka pintu hatiku... sedikit demi sedikit.. ketenangan yg tak pernah aku rasai...subhanallah..kebesaran dariNya... membuatkan aku sgt2 bersyukur tidak terhingga kepadaNYA..satu..satu..nikmat dilimpahiNya..

Aku sagt2 bersyukur...sgt2 berterima kasih..sgt2 gembira dipertemukan teman yg memahami, menyayangi & menerima seadanya ..(sebenarnya byk sgt nak list..tp tak terlist..biar menjadi rahsia hohohho) ya..teman + sahabat ..smua memberi sokongan..alhamdulillah...

walaupun tempoh perkenalan yang agak singkat...keadaan mebuatkan aku rasa masa berlalu sgt cepat...sgt2..kadang2 rs macam tak lama lg pun ada..." rasa itu telah meresap dlm hati & jiwa ku.."

tinggal sekarang bersemuka dgn mami & baba
wpun dah diberi hint pada mami...mami hy gelaks2 jer... "pk hbs2 along...ingat nak melalui itu hingga hari tua..hingga akhir hayat".....
wpun ada rs gusar...alhamdulillah.aku dpt mengawalnya dgn tenang..setenang2nya...sekali lagi Allah pinjamkan "rasa" itu padaku...ko kene kuat sai...

semoga kami sama2 tabah menghadapinya....semoga Allah memudahkan segalanya2nya... n melembutkan hati mami & baba seterusnya merestuinya...
InsyaAlllah...

Ya Allah... jauhkan kami dari rasa kesedihan dan kesulitan,,,hadiahkan lah kami kebahagian yang kami cari selama ini dan titipkanlah rasa sayang diantara kami,,Amin,,



~ When I look at him,,,my heart whispered...his my mr.rite!..wink3

No comments:

Post a Comment