8.5.12

Girl 0r Boy?

Hye everyone..

ahahahah.........
Tarikh : 08.05.2012
Hari : Selasa
Mood : ok (",)

Hari ini, ada Baby's checkup. Hari ini, saya CRK semata2 nak pegi checkup awal, bukan pagi2 pun.. tapi yang pasti jam 1.45pm saya dah register kat klinik SEBISAK.. alhamdulillah, klinik ni ada perubahan sket. hehe sistem baru. siap ada nama2 bilik2 lagi.
Baguslah, ada peningkatan, takdalah ibu2 menunggu terlalu lama kan..

Hasil check up, alhamdulillah, everything ok... dan hari ini, hari scan juga.. so saya perlu berpatah balik ke klinik KS utk jumpa dr...
Sebenarnya.. itulah yang ummi dia excited sangat.. hihi mana la tau.. bley tahu jantina (even walid dia takmo tau) sampai klinik.. wah ramai pulak hari ini... hoho xperla.. tunggu jerla.

Jumpa dr.. dr ckp, ok...
awal2 lagi saya tanya, dr, bley tak u prnt utk i? dr ckp: hohoh x bolehlah... kalu print pun x clear.. (ok saya dh mula rasa frust)
Then dia godek2 scan perut,
Dr : see.. itu yg bulat ni kepala baby...
Saya : owh er ker.. mmg blurr...

.....ini misti 1D nyer, tgk computer pun warna kuning jer..ermmm..

saya : agak2 nampak ker, boy or girl...
Dr : saya rasala.. girl ni... saya rasalah
Saya : ala rasa jer.. u nampak ker? mana i nak tengok?
Dr : i nampak mcm biji tadi..

.....mmg blur image tu.. xtau yg mana satu..

..... = ckp dlm hati

Dr. cakap baby sihat.. dalam 1.1kg skarang ni.. so next scann bila 9 bulan k... owh lama lagi..
thanks dr.. baby sihat pun saya dah syukur sgt2...

Jika diberi rezeki lebih.. pasti saya akan pegi ke tempat yg mempunyai mesin scan yg best sket, 3D pun dh ok.. semata2 nak puaskan hati tgk keadaan baby dalam kandungan. ermm.. xperla.. sabar k saiza... ada hikmah tue,.... baby main nyorok2//

tetang girl or boy, saya tak kisah sgt,, asalkan dia sempurna n sihat kan sayang...
mana2 pasti comel kan...
cuba tgk pic ni.. hihi muka cam mat salleh


comelkan dia..pinky2 wow2





rugged tak?



ok got to go... mau isyak dulu... daa~...


p/s: firasat ummi,, u're boy.. (",)

No comments:

Post a Comment