30.5.12

school holiday

yeay! cuti sekolah telah bermula.. tiap2 hari minggu lepas menghitung hari bila sekolah nak cuti ni...
hihihi bukannya balik kl pun,,,tapi mau berehat n menyiapkan kerja2 rumah...

harini hari rabu... sekejap jer... tinggal minggu depan lagi. ermm kerja sekolah banyak yang perlu disiapkan. Antaranya :

  1. key-in markah dalam SAPS (done)
  2. soalan fizik (P2) utk akhir tahun ( ini arahan before cuti bersalin kene siapkan. kesian KP kene buat 5 paper yg lain (",)
  3. email : panggilan mesyuarat Panitia Sains 2/2012 (date meeting : 13/6)
  4. bank soalan (nie mmg tak siap2 la.) byk sgt nak kene buat hohohoh =|


itu baru kerja2 sekolah... kerja2 rumah belum lagi....

weekend ni.. saya perlu memaksa hubby saya mengemas belakang umah.. buang segala yg tak digunakan lagi. bukan apa.. semak tengok... nanti bila dah bersalin,,, saya dah tak buat2 benda tue lagi.. mujur dlm stor saya dah kemas...

  1. kemas belakang rumah
  2. baiki n pasang lampu baru
  3. arrangement brg2 (",)

dan sabtu ni... hubby saya janji nak outing ngn saya n bb... nak beli brg2 sket2 utk bb..yeay.. harap2 he not break da promise again... (",) so juz wait n c..



p/s: rasa mau mkn icecream soletero...smlm hubby saya lupa belikan huhuhu

No comments:

Post a Comment