6.5.12

Rindu Kamu

Ermm baru 3 malam hubby saya takda...ermm lagi 7 hari lagi baru pulang..
Hubby saya outstation ke Sibu... urusan AJARR..

Baru tiga hari saya dah rasa lain.. setiap kali hubby saya call.. saya rasa sayu jer.. sayu sangat2 dalam diam mengalirkan airmata. baru hari kedua.. dia demam,, sakit,, pening,, n hampir semput. saya rasa sedih sebab saya takda dekat dengan dia ketika dia sakit.

Alhamdulillah, katanya hari ini ok..semuanya berjalan lancar. agak lewat dia call saya hari ni.. 7.30pm baru dengar suaranya. Alhamdulillha. lega saya.
Sebab saya sabar, sabar, tunggu hingga dia call. walaupun kadang2 saya rasa terseksa..

Saya rindu dia..rindu suami saya
Saya amat menyayanginya.. ya dia suami saya
Saya risau tentangnya

Ya Allah titipkan rasa rindu ini diabawah keberkatanMu ya Allah
Sampaikanlah salam kasihku buatnya
Engkau lindungilah dia seperti mana kau lindungi kandungan ku ya Allah
Permudahkanlah urusannya
Kuatkan lah hati kami ya Allah
Semikanlah hati kami dengn bunga2 cinta yang Engkau redhai.
Semoga apa yang akmi doakan dimakbulkan oleh MU.
Amin....




keratan akhabar hari ini yg menunjukkan suami saya berkampung di sana (",)

p/s: menghitung hari...

No comments:

Post a Comment